برنامه "خوش شانس"  امسال در غیاب یکی از اشتراک کنندگان حذف شده، کاوه اکبری، که بنا به دلایلی نتوانست در برنامه  حضور داشته باشد، ادامه پیدا کرد. میهمان ویژه این برنامه، بیژن قندوزی،  یک رپ خوان بسیار معروف افغانستان بود که برنامه امشب را با یک آهنگ زیبا شروع کرد.

 

۷ اشتراک کننده حذف شده ، بعد از اجرای میهمان ویژه برنامه، بیژن ظفر مل، شانس خود را برای حضور دوباره در برنامه ستاره افغان امتحان کردند. اولین اشتراک کننده از این گروه، حبیب الله فانی، آهنگ " قصه دل گویم" را اجرا کرد و توانست ۳۸ امتیاز از داوران به دست آورد.

 

اشتراک کننده دوم، تواب نوری بود که آهنگ " من ترک عشق نمی کنم" یکی از کارهای آواز خوان بزرگ افغانستان، فرهاد دریا، را اجرا کرد، تواب با این اجرا، ۳۴ امتیاز را از آن خود کرد. رامین پوپل، سومین اشتراک کننده ای بود که روی صحنه ظاهر شد و آهنگ " وقتی که رفتم" را اجرا کرد، این آهنگ از آثار عبید جوینده است و داوران برای این اجرا ۳۶ امتیاز را برای رامین در نظر گرفتند. سحر آرین چهارمین هنرجویی بود که یکی از آثار احمد ظاهر به نام " قبله خود بعد از این" را اجرا کرد، سحر با این اجرا از داوران برنامه ۳۲ امتیاز کسب کرد.

 

شفیع شیرزی آهنگ " دق شده ام " را اجرا کرد و ۳۳ امتیاز را از آن خود کرد. ششمین هنرجو ،جاوید سمیر، بود که یک آهنگ پشتو به نام " خوب نه رازی" را اجرا کرد و ۳۷ امتیاز به دست آورد. آخرین هنرجو امشب که شانس خود را امتحان کرد، قسیم شاهد بود، او آهنگ " آن سلسله موهایت" را اجرا کرد و توانست ۳۲ امتیار را به دست آورد.

 

برنامه امشب با دومین اجرای میهمان ویژه برنامه، بیژن قندوزی، به پایان رسید.

 

برای دیدن کامل قسمت ۳۲ ستاره افغان، برنامه خوش شانس، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!