با حذف یک تن از ۱۲ اشتراک کنندۀ نهایی توسط رأی دهندگان، این هفته در ستارۀ افغان رقابت شدید آغاز میشود. این برنامه به مولود شریف (میلاد پیامبر اسلام – محمد "ص") اختصاص داده شده بود و تمامی اشتراک کنندگان آهنگهای دوگانۀ مذهبی اجرا کردند.

 

در آغاز شریف شیرزی و رامین پوپل روی ستیج ظاهر شدند، که آهنگ غزل "بُت خانه نشین هستم" را اجرا کردند، اما اجرای آنها توسط قیس الفت، داور برنامه، نقد شد. دو نفر بعدی رشاد آریا و کاوه اکبری بود، آنها یک آهنگ کلاسیک مشهور "وای آن دل" را اجرا کردند که مورد پسند داوران واقع شد.

 

جفت سوم ما زیبا حمیدی و سحر آرین، دو بانوی اشتراک کننده در این برنامه که از آمیزش سبک های پاپ و رَپ خود یک آهنگ با نشاط ترتیب دادند که داوران و همچنین تماشاچیان را شگفت زده ساخت. سپس، حبیب الله فانی و تواب نوری آهنگ "به مراد دل"  را اجرا کردند که با نظریات مثبت قیس الفت روبرو شد.

 

اشکان عرب و قاسم شاهد آهنگ مناجاتی "دلت را خانۀ من کن" را اجرا کردند و در اخیر جاوید سمیر و منصور آرین یک آهنگ قوالی اجرا کردند که داوران را کاملا حیرت زده ساخت.

 

بعد از اجراهای دوگانه، بنا به رأی بینندگان، کاوه اکبری، کسی که از جرمنی در این برنامه حضور یافته بود، اشتراک کنندۀ حذفیِ برنامۀ کنونی اعلان گردید.