این هفته، ۲۵ بهترین اشتراک کننده برای مرحله ۱۲ بهترین به رقابت می پرداختند، ما به شما نوید یک نمایش مملو از رقابت شدید و بهترین آواز ها را که تا به حال شنیده اید، می دهیم.

 

اولین اشتراک کننده این قسمت آرش بارز است، کسی که شانس اشتراک در دور بعدی را در دقایق آخر برنامه هفته گذشته از طرف داوران به دست آورد. وی تازه از لحاظ صحی بهبود یافته است و داوران بسیار از اجرا وی تحت تاثیر قرار گرفته اند. اشتراک کننده بعدی نایب نایاب است، کسی که از اعتماد به نفس بالایی برخوردار می باشد اما قبل از اجرای آهنگش کمی استرس دارد. استاد شهلا نیز به خاطر استفاده تکنیک های شرقی و غربی در اجرایش، وی را تحسین می کند.

 

هارون انوری بعد از اشتراک در پنج  دور ستاره افغان، امسال نیز اشتراک کرده است و او به شدت آرزو دارد  تا در مرحله ۲۵ بهترین امسال حذف نشود. متاسفانه لطیف عطایی، کسیکه در مرحله رقابت اینترنتی به جمع ۱۲ بهترین راه پیدا کرده بود، نتوانست تا برای رقابت به کابل سفر کند، به همین خاطر داوود پژمان جایگزین وی می شود، کسیکه با صدا و مهارت در آله موسیقی خود داوران را متحیر می سازد. گولدیب سینگ از جلال آباد نسبت به دو دور موفق گذشته، این بار اجرای چندان خوبی ندارد.

 

آناهیتا الفت با انتخاب داوران از منیژه پیشی می گیرد و به ۱۲ بهترین راه پیدا می کند. در کنار آناهیتا، داوود، سهراب، نایب، عاصم، خوشبو، پارزی، جواد، هارون ا، نوید الله، نذیر، هارون پ، و آرش به مرحله ۱۲ بهترین راه پیدا می کنند. برای دانستن اسم این ۱۲ ستاره، آنها را به زودی خواهید دید!