در این هفته، ۷ اشتراک کننده برتر ما آهنگ های خود را اجرا می کنند و بینندگان ما انتخاب خواهند کرد که چه کسی در برنامه هفته ی بعد حذف شود و چه کسی می تواند تا به برنامه ۶ بهترین راه پیدا کند. نایب نایاب اولین اشتراک کننده یی است که آهنگ خود را اجرا می نماید و این بار او آهنگی آرام و آهسته یی را انتخاب می کند که ما تا به حال این نوع آهنگ را در برنامه ستاره افغان نشنیده بودیم. بیشتر داوران نمرات ۶ و هفت را به او می دهند و انتخاب آهنگ او را پسند می کنند.

 

سپس حسام فرزان آهنگ خود را اجرا می نماید که بعد از آن، مجری ما مصطفی از طریق اسکایپ با رشاد ظاهر، خواننده و پسر خواننده محبوب و مشهور افغان، احمد ظاهر صحبت میکند.

 

آناهیتا الفت آهنگ زیبایی از احمد ظاهر به نام "درخت فروردین" را برای اجرای امشب خود انتخاب کرده است. به طور عموم داوران از اجرای او راضی هستند اما از او می خواهند تا بیشتر بر روی جزئیات سبک آواز خود تمرکز داشته باشد و آنها را پیشرفت دهد.

در این هفته نیز ما یک مهمان ویژه داریم، آواز خوان افسانه یی افغان، امان الله امانی. برای داوارن و بینندگان فرصتی است تا احترامات خود را تقدیم این ستاره واقعی فرهنگ افغانی نمایند.

اشتراک کننده های ما همچنین به سوالات ارسال شده بینندگان پاسخ می دهند – پس لطفاً به ارسال کردن سوالات خود ادامه دهید!
آرش بارز با اجرای زیبا و پر از احساسات خود، دوباره حضار و بینندگان را به وجد می آورد. تولید کننده های ستاره افغان با آوردن پدر آرش بر روی استیج، وی را متحیر و شکه زده می کنند.
تا برنامه ی بعد که یک اشتراک کننده ی دیگر از برنامه حذف خواهد شد، با ما باشید.