مرحله اعلان نتایج این هفته با یک آهنگ بسیار زیبای گروهی توسط هنرجویان باقیمانده شروع شد. در ادامه، استاد گل زمان یک آهنگ بسیار زیبا را که با یک موسیقی سنتی همراه بود، اجرا کرد. استاد گل زمان یک آوازخوان و یک آهنگ ساز بسیار شناخته شده افغانستان هست. ایشان میهمان ویژه این برنامه بودند.

 

اولین هنرجو، یک آهنگ بسیار معروف فولکور پشتو به نام " او به درته راورم" را اجرا کرد. هنر جوی دوم، زیبا حمیدی، یک آهنگ پشتوی  رپ بنام " دا زمونگ زیبا وطن" را اجرا کرد، این آهنگ از ساخت های ملنگ جان است. بعد از آن راشد آریا آهنگ " دا د آزادی خاوره" را اجرا کرد که با نظرات بسیار مثبت  داوران  و میهمان ویژه برنامه رو به رو شد.

 

سحر آرین هم یک آهنگ معروف پشتو بنام " بی دلداره می" را اجرا کرد طوریکه این اجرا مورد رضایت داوران برنامه قرا گرفت. بعد از آن، منصور آرین آهنگ " لکه باران" ، یکی از کارهای آواز خوان بزرگ افغانستان، جاوید عمر خیل، را اجرا کرد.

 

دقایق آخر برنامه برای اعلان هنرجویی که باید از برنامه خداحافظی کند، اختصاص داده شده بود. در نهایت، سحر آرین، بانوی با استعدادی که از کشور آذربایجان برای شرکت در این برنامه آمده بود، از برنامه حذف شد. برنامه با آخرین اجرا سحر به پایان رسید.