در دومین قسمت فصل یازدهم ستاره افغان، تیم ما به ولایت بلخ سفر کرد، ولایتی که مورد احترام همه افغانها، قرار دارد. در این قسمت ، این اطمینان را به شما می دهیم که بهترین استعدادها، شانس ورود و رقابت را در برنامه پیدا می کنند، طوریکه جوان بسیار با استعداد، پنجشنبه مفتون، با صدای بسیار گیرای خود انتخاب شد. او در سال گذشته هم به عنوان اشتراک کننده ای از مزار شریف در این برنامه حضور داشت و حتی تا مرحله نهایی هم پیش رفت و مقام دوم را از آن خود کرد. در آخرین فصل، شرکت کننده گان زیادی از مزار شریف داشتیم در حالیکه در این فصل، شاهد حضور صدها علاقمند برای انتخاب شدن و به دست آوردن شانس اجرا در مرحله بعدی، بودیم.

 

در طول اجرا و در سراسر رقابت، داوران وظایف خود را به خوبی انجام دادند و با احترام نکات مهمی از قبیل اعتماد به نفس، دانش موسیقیایی، و از همه مهمتر، خالص بودن صدا را با اشتراک کننده گان در میان گذاشتند. این موارد باید توسط شرکت کننده گان در نظر گرفته شوند.

 

جوانی که ۷ سال به تمرین موسیقی پرداخته است، حبیب الله فانی، برای اشتراک در ستاره افغان در این برنامه حضور داشت. او آهنگ " بیا تا قدر یکدیگر بدانیم" را اجرا کرد که این اجرا با نظرات مثبت داوران رو به رو شد. در ادامه شاهد اجرای مرد خسته ای به نام عبدل کبیر کپچه بودیم؛ او با اجرای آهنگ های روسی داوران را تعجب زده کرد ولی در نهایت وقتی که برای مرحله بعدی انتخاب نشد، بسیار ناراحت و عصبانی شد.

 

فریحه نظری، تنها بانوی اشتراک کننده در این برنامه، کسی که می خواهد نه تنها در افغانستان بلکه در تمام دنیا مشهور شود، آهنگ یکی از ستاره های سابق ستاره افغان، لطیفه عزیزی، را اجرا کرد. این اجرا مورد پسند داوران قرار گرفت و آنها کارت حضور به مرحله بعدی را به ایشان دادند.

 

برای دیدن جزییات بیشتر قسمت دوم، روی ودیوی زیر کلیک کنید و این قسمت را به طور کامل تماشا کنید.