برنامه این هفته هم، دوباره با یک آهنگ گروهی زیبا به نام " بری له زانه سره راوری"،، شروع می‌شود. این آهنگ به افتخار پیروزی‏های پی در پی تیم ملی کریکت افغانستان اجرا می شود.

 

سحر آرین و راشد آریا، اولین هنرجویانی بودند که آهنگ " یا مولا علی" یکی از کارهای آواز خوان بزرگ افغان، داوود سرخوش، را به صورت دوگانه اجرا کردند. این اجرا توسط آریانا سعید بسیار مورد تشویق قرار گرفت در حالیکه عبید جوینده آن را مورد انتقاد قرار داد.

 

بعد از آن، شفیع شیرزی و منصور آرین روی صحنه ظاهر شدند و یکی از کارهای عبید جوینده به نام " وقتی با هم دو دل مقبول می‌شه" را اجرا کردند که این اجرا، مورد رضایت همه داوران واقع شد.

 

سومین آهنگ دوگانه امشب را جاوید سمیر و زیبا حمیدی اجرا کردند. آنها یکی از کارهای قیس الفت به نام " نازی گک" را اجرا کردند که این اجرا، ۲ داور برنامه و جمعیت حاضر در سالن را به شدت تحت تاثیر قرار داد. در ادامه، حبیب الله فانی، اشکان عرب، و تواب نوری، آهنگ نهایی امشب را اجرا کردند.

 

در پایان، داوران و جمعیت حاضر در سالن منتظر اعلان نتایج بودند. منصور آرین، تواب نوری، و جاوید سمیر، هنرجویانی بودند که در ساحه خطر قرار داشتند. همگان برای مشخص شدن نتیجه، ثانیه شماری می کردند و در آخر، این جاوید سمیر بود که از برنامه خداحافظی کرد و هواداران خود را ناامید کرد.

 

برای تماشای کامل قسمت ۱۶ و بیشتر آگاه شدن درباره ۹ هنرجوی برتر، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!