موضوع برنامه اعلان نتایج این هفته، هفته کارگر بود! این برنامه با هنرنمایی خوب گروه موسیقی شاروالی کابل آغاز گردید و به تعقیب آن ستاره ها یک اجراء گروهی داشتند که حاضرین تالار از این اجرا مذکور لذت برده و بسیار آنها را تشویق نمودند.

 

بعد از اجرای گروهی ستاره ها، رامین پوپل و جاوید سمیر نخستین ستاره هایی بودند که آهنگ قطغنی را اجرا نمودند. به تعقیب آنها، سحر آرین و شفیع شیرزی آهنگ دوگانه را اجرا کردند که بسیار مورد تشویق سیدا گل مینا، داور برنامه، قرار گرفتند.

 

حبیب‌الله فانی و اشکان عرب آهنگ زیبای هراتی "عاشق شدی لیلی" را اجرا نمودند که این آهنگ از محبوبیت بالایی در افغانستان برخوردار است. به همین ترتیب، تواب نوری و راشد آریا آهنگ "بلندی ها" از آوازخوان بزرگ و محبوب کشور فرهاد دریا را اجرا نمودند.

 

و بلاخره، منصور آرین و زیبا نوری آهنگ دل نواز و زیبای "خنده کو" را اجرا نمودند و نا گفته نباید گذاشت که به نظر آریانا سعید، داور برنامه، این بهترین اجرا آنها در برنامه ستاره افغان بوده است.

 

در لحظات اخیر رامین پوپل از برنامه حذف گردید و وی آخرین آهنگ خویش را بر روی صحنه ستاره افغان اجرا نمود. 

 

برای دانستن بیشتر در مورد برنامه اعلان نتایج ۱۰ بهترین و اینکه در قسمت ۱۴ ستاره افغان چه گذشت، بر روی لینک زیر کیلیک کنید تا برنامه کامل ستاره افغان را تماشا نمایید.