میهمان ویژه برنامه ۵ بهترین، یک شاعر و نویسنده بسیار معروف افغان، دکتر سمیع حامد، بود. ایشان با نظرات مثبت خود در مورد اجرای هنرجویان، این برنامه را تا آخر همراهی کردند.

این برنامه با یک آهنگ گروهی توسط ۵ هنرجوی باقیمانده شروع شد. بعد از این اجرا قیس الفت، یکی از داوران برنامه، روی صحنه حاضر شد و یک آهنگ میهن پرستانه هیجان انگیز را اجرا کرد؛ آهنگی که همگان را در بهت فرو برد.

اشکان عرب اولین هنرجویی بود که اجرای فردی برنامه امشب را آغاز کرد. اشکان آهنگی بنام " برو صدا کن برار ره"  را خواند اما این اجرا زیاد مورد رضایت داوران قرار نگرفت. هرچند، عملکرد کلی وی توسط میهمان ویژه برنامه با تاییدات بسیار مثبتی رو به رو شد. در ادامه این زیبا حمیدی بود که یک آهنگ رپ را اجرا کرد و توانست از ۴۰ امتیاز، ۳۱ امتیاز را از آن خود کند.

هنرجوی سومی که روی صحنه حاضر شد، منصور آرین بود. وی آهنگی بنام " وقتی قلم زن قلم می زنه" را اجرا کرد، داوران تنها ۲۸ امتیاز به این اجرا دادند و منصور هنرجویی بود که کمترین امتیاز این هفته را از آن خود کرد. بعد از ایشان، سحر آرین کاری را بنام " سر شام لب بام میبرایم" خواند طوریکه این اجرا با نظرات مثبت میهمان برنامه رو به رو شد. سحر با این اجرا ۲۹ امتیاز را از آن خود کرد.

در پایان، راشد آریا آخرین هنرجویی بود که روی صحنه حاضر شد و آهنگ " در خیابان ناله فرخنده ها " را اجرا کرد. راشد با ۳۴ امتیازی که از داوران برنامه بدست آورد توانست بالاترین امتیاز برنامه امشب را از آن خود کند. این امتیاز بالا باعث شد تا راشد آهنگ خود را یکبار دیگر در برنامه امشب اجرا کند.

برای تماشای کامل قسمت ۲۱ ستاره افغان، لطف روی لینک زیر کلیک کنید!