مرحله ۱۲ بهترین با یک آهنگ گروهی بسیار هیجان انگیز " بیا تا مهربانی پیشه سازیم" توسط ۱۲ اشتراک کننده برترشروع شد. بعد از این اجرای گروهی، داوران برنامه آهنگ های بسیار زیبا و زنده را اجرا کردند. عبید جوینده آهنگ بسیار محبوب خود " ای پری چهره" را اجرا کرد و بعد از وی، قیس الفت آهنگ تازه نشر شده خود، " از دست گل به گلشن" را اجرا کرد که با تشویق جمعیت حاضر در سالن رو به رو شد. آریانا سعید و سیدا گل مینه، یک آهنگ دوگانه پشتو " ستا د سترگو بلا واخلم" را با یک موسیقی سنتی اجرا کردند. به عنوان تغییری تازه جهت ارتباط بیننده گان با برنامه، آنها می توانند برای نگه داشتن ستاره های مورد علاقه خود در این رقابت، از مرحله بعدی تا مرحله نهایی رای بدهند.

 

اشکان عرب، اولین اشتراک کننده این قسمت بود که یک آهنگ منحصر بفرد بنام " وا وا لیلی، صبا مزار میروم" را اجرا کرد که با نظریات مثبت داوران رو به رو شد. تواب نوری با اجرای آهنگ " هر جا که سفر کردم"، از ۴۰ امتیاز، ۲۷ امتیاز را از آن خود کرد. در ادامه، قاسم شاهد یک آهنگ محبوب را اجرا کرد اما این اجرا مورد پسند داوران قرار نگرفت و قاسم پایینترین امتیاز را از ایشان دریافت کرد.

 

سحر آرین آهنگی از آواز خوان بزرگ افغانستان، احمد ظاهر، را اجرا کرد که با نظرات مثبت داوران رو به رو شد و توانست از این اجرا ۲۹ امتیاز بدست آورد. شفیع شیرزی، جوان ۱۸ ساله بلند پرواز، آهنگی از فیاض حمید را اجرا کرد و داوران به او ۲۹ امتیاز دادند. بعد از وی، کاوه اکبری آهنگ ساخته خودش را اجرا کرد و ۲۷ امتیاز را از داوران به دست آورد.

 

این برنامه با اجرای " من آهنگ سفر دارم" توسط راشد آریا به پایان رسید. راشد با این اجرا توانست بالاتری امتیاز را نسبت به سایر رقبای خویش بدست آورد

 

برای تماشای کامل قسمت نهم ستاره افغان، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید.