به تعقیب خداحافظی با کاوه اکبری، اکنون در این برنامه شاهد رقابت ۱۱ بهترین اشتراک کننده خواهیم بود. در این برنامه تمامی ستاره ها آهنگهای محلی افغانی را بنا بر ذوق و سلیقۀ خود اجرا کردند.

 

این برنامه با اجرای پر شور جاوید سمیر آغاز گردید، که به تعقیب آن اشکان عرب با اجرای پر هیجان خود برنامه را پرشورتر ساخت. داوران از طرز اجرای آنها ابراز رضایت کردند، اما به یک تعداد ضعف ها، به شمول تلفظ واژه ها و کمبود احساس در آغاز اجرایشان نیز تأکید به عمل آوردند.

 

زیبا حمیدی، تنها رَپ خوان این برنامه، با اجرای عالی خود تماشاچیان را حیرت زده ساخت، اما داوران سخت‌گیر ما در اجرای او نکات منفی متعددی را دریافته و از ۴۰ نمرۀ جمعی، به او فقط ۱۳ نمره دادند که در مقایسه با سایر اشتراک کنندگان کمترین نمره‌ها بود. شریف شیرزی آهنگ "قد بالا ناز کو" را اجرا کرد و توانست از ۴۰ نمرۀ جمعی، ۳۱ نمره اخذ کند، اما او گفت که انتظار کسب نمره های کامل داشت.

 

اشکان عرب یک آهنگ فلکلور هراتی "دلبر شوخ رنگ" را جهت اجرا گزیده بود. داوران از اجرای او راضی بودند و او توانست بالاترین امتیاز این برنامه را از آن خود سازد. حبیب الله فانی اشتراک کنندۀ با استعداد دیگر، آهنگ "اگر آهی کشم" را اجرا کرد و اجرای او با نظریات مثبت داوران روبرو شد.

 

سحر آرین با اجرای فلکلوریک خود بیشترین نمرات ممکن را از داوران کسب کرد. سپس، منصور آرین با آواز بی‌نظیر و لباس محلی خود روی ستیج ظاهر شد. او یک آغاز خوب داشت، اما با تأسف که در وسط اجرا شعر را فراموش کرد که در نتیجه نمره های بسیار کمی از داوران بدست آورد. قاسم شاهد با اجرای عالی خود داوران را به رقص آورد و از تمامی داوران نمره های ۷ و ۸ کسب کرد.

 

در اخیر، رامین پوپل یک آهنگ دل‌آغا سرور را اجرا کرد که در عرصۀ موسیقی الگوی وی میباشد، و تواب نوری یک آهنگ محلی از آریانا سعید اجرا کرد، که توانست داوران برنامه را خرسند سازد. آماده باشید برای تماشای دو برنامۀ هفتۀ بعدی!

 

برای بیشتر دانستن در مورد برنامۀ ۱۱ بهترین ستارۀ افغان، و اینکه در جریان برنامه دیگر چی اتفاقاتی رخ داد، لطفاً برای تماشای ویدیوی کامل این برنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید.