در این قسمت، ۲۴ اشتراک کنندهِ برتر تنها ۲ دقیقه فرصت داشتند که با اجرای خود داوران را متاثر کرده تا به مرحله بعدی، ۱۲ بهترین، صعود کنند. این مرحله نوید بخش یک رقابت سخت است طوریکه شاهد بهترین آوازهای خواهیم بود که تا اکنون شنیده ایم.

 

در ابتدا قاسم شاهد ، کسی که از شهر مزار در این برنامه اشتراک کرده بود، یک آهنگ معروف بنام " ای جوری ناجوری" را اجرا کرد؛ اجرای قاسم با انتقاد داوران رو به رو شد. شفیع شیرزی، دومین کسی بود که یک آهنگ زیبا را اجرا کرد طوریکه اجرای وی مورد تشویق ۲ داور برنامه، قیس الفت و عبید جوینده، قرار گرفت.

 

سحر آرین، بانوی اشتراک کننده ای که از کشور آذربایجان در این برنامه شرکت کرده است، آهنگی از آواز خوان بزرگ افغان، احمد ظاهر، را اجرا کرد که با تحسین آریانا سعید مواجه شد و توانست به جمع ۱۲ بهترین ملحق شود.

 

سرانجام، قاسم شاهد، شفیع شیرزی، جاوید سمیر، رشید آریا، منصور آرین، کما اکبری، سحر آرین، زیبا حمیدی، رامین پوپل، تواب نوری، اشکان عرب، و حبیب الله فانی کسانی بودند که توانستند به مرحله بعدی صعود کنند. اسامی این ۱۲ نفر را بخاطر داشته باشید، بزودی آنها را دوباره خواهید دید!

 

برای دیدن قسمت هفتم برنامه ستاره افغان روی لینک زیر کلیک کنید و مرحله ۲۴ بهترین را به طور کامل تماشا کنید.