۵ هنرجوی باقیمانده - زیبا حمیدی، اشکان عرب، حبیب الله فانی، راشد آریا، و منصور آرین- مرحله اعلام نتایج امشب را با یک آهنگ گروهی " دیار نازنین من "، آغاز کردند.

 

حبیب الله فانی اولین ستاره‌ای بود که روی صحنه ظاهر شد و آهنگ " آمده بودی"، یکی از کارهای استاد خیال را اجرا کرد. آریا سعید، تنها داور بانوی برنامه، این اجرا را با نظرات مثبت مورد تایید قرار داد. اجرای دوم یک آهنگ رپ بود که توسط زیبا حمیدی ارایه شد طوریکه این اجرا با تشویق داوران رو به رو شد. در ادامه، منصور آرین آهنگ " افسانه" را اجرا کرد که تا حدودی مورد رضایت داوران قرار گرفت.

 

راشد آریا، چهارمین هنرجویی بود که یک آهنگ بسیار معروف بنام " چون درخت فروردین"  را اجرا کرد. این اثر یکی از کارهای  آواز خوان بزرگ افغانستان، احمد ظاهر، است. راشد این آهنگ را آنقدر بخوبی اجرا کرد که داوران و حاضرین در سالن را در بهت فرو برد.

 

آخرین اجرای امشب از اشکان عرب بود، وی آهنگ " چقدر سخت است خدایا" را اجرا کرد که با نظرات مثبت عبید جوینده، یکی از داوران برنامه، رو به رو شد.

 

بعد از اجرای ستاره ها، حاضرین در سالن و ۵ هنرجوی باقیمانده همگی در انتظار اعلام نتایج بودند. در نهایت، تنها بانوی رپ خوان این فصل، زیبا حمیدی با کسب کمترین آراء از برنامه خداحافظی کرد.

 

برای تماشای کامل قسمت ۲۶ ستاره افغان و مرحله اعلام نتایج ۵ بهترین، لطفا روی لینک زیر کلیک کنید!