برنامه ۹ بهترین ستاره افغان با اجرای زیبا و عالی سیدا گل مینا، داور برنامه ستاره افغان، آغاز گردید و به تعقیب آن مصطفی عزیزیار، میزبان برنامه، اعلان کرد که آریانا سعید در آغاز برنامه هفته آینده هنرنمایی خواهد نمود.

 

حبیب‌الله فانی نخستین ستاره بود که بر روی صحنه آمده و آهنگ زیبا را اجرا نمود، اما نتوانست امتیاز کامل را از داوران اخذ کند. به تعقیب وی اشکان عرب دومین اشتراک کننده‌ای بود که آهنگ،"زوق و شوق من هنر بود" آهنگی را که خودش تصنیف کرده، اجرا نمود. سپس، سحر آرین آهنگی از ظاهر هویدا را که بیشک یکی از بهترین آوازخوان‌های افغان میباشد، اجرا نمود اما داوران از انتخاب آهنگ وی انتقاد نمودند و وی توانست فقط ۳۱ امتیاز از ۴۰ امتیاز را از آن خود سازد.

 

راشد آریا، یکی از اشتراک کننده‌هایی که شب قبل در ساحه خطر بود، بخاطر اجرای عالی که داشت، بالاترین امتیاز را از داوران برنامه بدست آورد. وی آهنگ "مرو که تنها میشوم از غم" از آوازخوان محبوب کشور فرهاد دریا را اجرا نمود. به تعقیب وی، جاوید، سمیر، زیبا نوری، منصور آرین و شفیع شیرزی هر یک آهنگ‌های خود را اجرا نمودند و نظریات مثبت و منفی داوران را بدست آوردند.

 

ناگفته نباید گذاشت که در اخیر برنامه تواب نوری آهنگ "غم بی حیا" را اجرا نمود که مورد تشویق حاضرین در تالار قرار گرفت اما او نتوانست نظریات مثبت داوران را کسب کند.

 

برای دانستن بیشتر در مورد ۹ بهترین و اینکه در قسمت ۱۵ ستاره افغان چه گذشت، روی لینک زیر کیلیک کنید تا قسمت کامل ستاره افغانستان را تماشا نمائید.