در این هفته بعد از سپری کردن مراحل انتخابی مقدماتی، ۱۶۰ اشتراک کننده برتر با امید عبور از این قسمت و حضور در مرحله ۲۴ بهترین به کابل آمده و با هم به رقابت پرداختند. در این قسمت آنها به ۴ گروه تقسیم شده بودند.

 

با وجود رقابتی چنین فشرده ،هیچ چیزی در این مرحله قابل پیش بینی نیست!
در گروه اول، جاوید سمیر، اشتراک کننده از ولایت هرات، توانست با اجرای خود داوران را متاثر بسازد. داوران بر این باور بودند که وی باید در مراحل بعدی از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار باشد. اجرای دوم این گروه از آن محمد مصور بود که با انتقاد داوران رو به رو شد. سرانجام از گروه اول تنها بهرام بخشی، سمیر صادقی، شیلا شیرزاد، بهمرای جاوید سمیر شانس حضور به مرحله بعدی را پیدا کردند.

 

در گروه دوم، سحر آرین، بانویی که از کشور آذربایجان در این برنامه حضور پیدا کرده بود، با اجرا و صدای زیبای خود داروان را تحت تاثیر قرار داد. از این گروه، حکمت رضوان، اشکان عرب، ، شفیق صدیقی، و سحر آرین به مرحله ۲۴ بهترین صعود کنند.

 

در گروه سوم، زیبا حمیدی، بانوی که از ولایت بدخشان در این برنامه اشتراک کرده بود، با اجرای رپ خود داوران را متعجب ساخت. کاوه اکبری، شرکت کننده ای که از آلمان در این برنامه حضور پیدا کرده بود، با اجرای آهنگی از آوازخوان مشهور افغان، فریاد دریا، داوران را متاثر ساخت و توانست شانس حضور در مرحله بعد را از آن خود کند.

 

در گروه چهارم، کسانی که توانستند جواز حضور در مرحله ۲۴ بهترین را بدست بیاورند، عبارتند از: احمد قیس تاج زاده ،حمید عثمانی، رامین پوپل، منصور آرین که به ترتیب از استرالیا، کابل، مزار، و هرات در این برنامه شرکت کرده بودند.

 

هفته بعد رقابت سختر می شود، این برنامه را از دست ندهید!

 

برای تماشای کامل قسمت ۱۶۰ بهترین، روی لینک زیر کلیک کنید.