برنامه این هفته ستاره افغان به نیروهای امنیت ملی افغانستان اختصاص داده شده بود. ۸ هنرجوی باقیمانده، برنامه را با یک آواز گروهی برای قدردانی از فعالیت های نیروهای امنیت ملی افغانستان اجرا کردند. میهمانان ویژه این برنامه تعدادی از نیروهای نظامی کشور بودند.

 

اولین دوگانه این هفته را شفیع شیرزی و منصور آرین اجرا کردند. آنها یک آهنگ میهن پرستانه از آواز خوان بزرگ افغانستان، شفیق مرید، را اجرا کردند طوریکه این اجرا مورد تایید و تشویق داوران قرار گرفت. در ادامه، تواب نوری و حبیب الله فانی روی صحنه ظاهر شدند و یکی از کارهای میهنی داود سرخوش، آواز خوان فولکور، را اجرا کردند.

 

سحر آرین و زیبا نوری، ۲ بانوی باقیمانده در برنامه که با سبک های مختلفی آواز می خوانند، یکی از زیباترین اجراهای برنامه امشب را به نمایش گذاشتند. آهنگ یک آهنگ محلی افغان بنام " جرجو" را اجرا کردند که با تشویق جمعیت حاضر در سالن و تایید داوران برنامه رو به رو شد.

 

بعد از آن، اشکان عرب و راشد آریا یک آهنگ بسیار عالی را اجرا کردند؛ این آهنگ آنقدر خوب اجرا شد که هیچ جای حرفی برای ۲ داور برنامه و حاضرین در سالن نگذاشت.

 

در دقایق آخر برنامه، زیبا حمیدی، سحر آرین، شفیع شیرزی، و حبیب الله فانی، کسانی در ناحیه خطر و حذف از برنامه قرار گرفته بودند، برای دانستن نتیجه ثانیه شماری می کردند. سرانجام، حبیب الله فانی هنرجویی بود که از برنامه خداحافظی کرد.

 

برای تماشای کامل قسمت ۱۸ ستاره افغان و مرحله اعلام نتایج ۸ بهترین روی لینک زیر کلیک کنید.