زمان زیادی برای مشخص شدن ستاره این فصل نمانده است طوریکه در پایان این قسمت فقط ۳ هنرجو برای کسب عنوان ستاره افغان باقی می مانند؛ رقابت هنرجویان هر هفته جذابتر از گذشته دنبال می شود. ۴ هنرجوی باقیمانده، برنامه این هفته را با یک آهنگ بسیار هیجان انگیز گروهی بنام " بیا ملک پنجشیر برویم" آغاز کرند، این آهنگ یکی از کارهای خالد کیهان می باشد.

« منصور آرین»، اولین آهنگ انفرادی این قسمت را اجرا کرد، او یکی از آثار خالد خلوت بنام " درون سینه تنگم" را ارایه کرد که به ترتیب با انتقاد و تایید قیس الفت و عبید جوینده، دو تن از داوران برنامه، رو به رو شد.

در ادامه، « حبیب الله فانی» یکی از کارهای خواننده بزرگ افغانستان، فرهاد دریا، بنام "بینوایی" را اجرا کرد. عملکرد و نحوه اجرای این اثر مورد رضایت داوران قرار گرفت. سومین هنرجو، «راشد آریا» بود که یکی از آهنگ های روح الله عصمتی بنام "این بار ناگزیر" را خواند طوریکه این اجرا مورد رضایت و تایید داوران برنامه قرار گرفت.

آخرین هنرجوی این قسمت، « اشکان عرب» بود که با اجرای خود داوران برنامه را برای بار دیگر در بهت فرو برد. او یکی از کارهای اختر شوکت، آهنگی بنام " من آن درخت عشقم" را اجرا کرد.

بعد از آخرین اجرا، زمان اعلان نتایج فرا رسید. قلب حاضرین در سالن و ستاره ها به شدت به تپش افتاده بود و هیجان این قسمت همگان را در سکوت فرو برده بود. در پایان، این منصور آرین بود که با کسب کمترین آراء از برنامه حذف شد. آخرین اجرای منصور آرین روی صحنه برنامه ستاره افغان آهنگی بنام " دلبرم دلبر" بود.