چه سورپرایزی در قسمت چهارم برنامه ی ستاره افغان و در شهر عشق و ستاره ها در انتظار ماست؟ اولین اشتراک کننده زهره است، کسی که وعده کرد تا آهنگ خود را در مرحله ی بعد بهتر و بدون حجاب اجرا می کند. درحالی که قلب ها سرشار از امید بود، استاد شهلا و استاد رامشگر در مورد انتخاب اشتراک کننده ی موفق، بیشتر و بیشتر از قبل با هم بحث کردند.

 

شور و شوق عبدالله همیشه فوتبال بود تا وقتی که او در میان سال ها جنگ به مرض فلج اطفال مبتلا شد. حالا او تمام انرژی خود را روی آوازخوانی گذاشته است و به مرحله بعد سعود کرد. میروس در عین حالی که دوکان خود را اداره می کند، موسیقی نیز تمرین می کند. هر چند که او توجه ی داوران را به خود جلب کرده بود، اما مجبور شد که در همین مرحله اکتفا کند و سال آینده شانس خود را دوباره بیازماید. جواد، با امید آوردن سبک محلی در یک استیج ملی و این که بتواند در عرصه ی موسیقی سنتی هرات، پا در جای پای برداران خود بگذارد، بعد از سپری کردن یک سال دوباره در برنامه اشتراک کرده است. نذیر با دو رای متفاوت داوران روبه رو شد، اما دواران تصمیم گرفتند که به وی یک شانس دیگر بدهند تا بتواند در مرحله بعدی خود را ثابت کند.

 

حسین احمدی و خواهرش به خاطر اشتراک در این برنامه از کابل به هرات سفر کرده بودند، اما آن ها مجبور شدند که با دست خالی به خانه برگردند. فواد کسی که به خاطر اشتراک در این دور از برنامه با گیتار خود از اصفهان آمده بود، نتوانست که ملودی خود را با نوت هایی که می نواخت، هماهنگ سازد. آرش نیز آهنگ خود را با نواختن گیتار اجرا کرد، اما داوران از وی خواستند تا بیشتر روی صدای خود توجه کند، به همین خاطر یکی از داوران برای وی گیتار نواخت و او فقط آهنگ سرایید.
می توانید حدس بزنید که او کدام یک از داوران بود؟ برای دانستن این موضوع، شما باید برنامه را ببینید.

برای ولایت ها کافیست! در مرحله ۴!

 

اشتراک کنندگان
زهره - حجاب پوش - به زبان دری و پشتو آهنگ اجرا می کند - به مرحله ی بعد راه پیدا کرد.
عبدالله - کسی که بر اثر بیماری پولیو فلج شده است - به مرحله ی بعدی راه پیدا کرد.
میرویس پوپل - نتوانست به مرحله ی بعدی راه پیدا کند.
جواد حسین زاده - کسی که به سبک سنتی آهنگ اجرا می کند - به مرحله ی بعدی سعود کرد.
نذیر - کسی که با دو رای متفاوت دواران روبه رو شد.
خواهر و بردار - حسین احمدی از کابل.
فواد - اشتراک کننده یی با گیتار – سعود نکرد.
آرش - یک آهنگ ایرانی اجراء می کند – سعود کرد.