در این قسمت، صدها اشتراک‌ کننده جوانِ لایق و با استعداد از خانم ها و آقایان، از ولایت‌ های ننگرهار و کندهار به امید نشان دادن توانایی‌ های موسیقایی و آوازخوانی‌ شان، و پیدا کردن فرصتی جهت خواندن برای مردم خود، برای حضور در این برنامه صف بسته بودند.

 

عمر سمیر، جوانی مستعد از ولایت ننگرهار، اولین هنرجوی بود که آهنگِ  " په خنده کوه خبره " را اجرا کرد؛ این اجرا به آسانی مورد قبول داوران واقع شد و عمر توانست به مرحله " ۱۶۰ بهترین " راه پیدا کند. بعد از آن، امیر خان بریال، آهنگ "لگی تول در پسی... " را خواند؛ این آهنگ ساخته خود امیر خان بود و خوشبختانه ایشان هم توانست با این اجرا کارت حضور در مرحله مقدماتی را از آن خود کند.

 

زحل هاشمی، هنرجوی جوان ننگرهاری بود که با اجرای بسیار مقبول پشتو و صدای کاملن با سُر برابر خود داوران را متعجب ساخت. او یک آهنگ عاشقانه بسیار معروف به نام " د چندرو لوبو ته زمه " را خواند طوری‌ که زحل علی‌رغم دریافت کارت، بسیار مورد تشویق داوران قرار گرفت و به عنوان بهترین اشتراک‌ کننده این برنامه انتخاب شد. در ادامه ، بشیر احمد بشرمل، هنرجوی کندهاری، یک آهنگ بسیار معروف، "یواځی زه نه یم" ، از ساخته‌ های جاوید امرخیل را اجرا کرد اما متاسفانه این اجرا مورد تایید داوران قرار نگرفت.

 

دقایق آخرین برنامه به نمایش اجراهای آن‌ لاین اختصاص داده شده بود که در آن شاهد اجرای مجید از هالند، میر از جرمنی، حسین از استرالیا، عبدالله از ایران، و سید مصطفی از آمریکا بودیم.

 

برای تماشای کامل قسمت چهارم ستاره افغان، لطفن روی ویدیوی زیر کلیک کنید