ستاره افغان، اولین برنامه رقابت آوازخوانی در افغانستان، با دهمین فصل، بزرگترین و بهترین فصل خود تا کنون، باز میگردد. اولین قسمت این فصل، شامل اجراآت مقدماتی در کابل می شود طوریکه صدها جوان امیدوار از سرتاسر جهان، مشتقانه در این برنامه ظاهر می گردند تا داوران را تحت تاثیر خود قرار دهند و کارت ورود به مرحله بعدی را از آن خود سازند.


رؤیا، یکی از علاقه‌مندان جوان خانم شهلا زلاند، در تلاش است تا با خواندن « سلطان قلبم» آهنگی از آوازخوان جاودان احمد ظاهر، وی را تحت تاثیر خود قرار دهد. خالد تمام خطرات راه به جان می خرد و از کانادا به امید یک فرصت برای اجرای آهنگ خود در برنامه، به اینجا می آید و یک مرد گستاخ دیگر تصمیم می گیرد تا حتی قبل از اینکه شروع به آواز خوانی کند، با داوران بر سر اخذ کارت جروبحث کند!


آیا رؤیا خواهد توانست تا شهلا را تحت تاثیر خود قرار دهد؟ آیا سفر دور و دراز خالد به کابل، با یک کارت به سرانجام خواهد رسید یا اینکه با شکست به کانادا باز خواهد گشت؟ و آیا تاجر ما که یک خواننده شده است قادر است که حتی بدون خواندن یک کلمه هم کارت را از داوران اخذ کند؟ برای دانستن این که در قسمت اول جشنواره دهم ستاره افغان چی گذشت ویدیو کامل این قسمت را در چینل یوتیو ب تماشا کنید