این هفته یکی دیگر از ۹ اشتراک کننده از برنامه ستاره افغان حذف خواهد شد. اما قبل از اعلام اینکه چه کسی که از برنامه حذف خواهد شد، اجرای مهمان ویژه این برنامه، شریف ساحل همه ی ما را به وجد می آورد. شریف با اجرای چند قطعه آهنگهای ترکیب شده ی خود، گرمی خاصی را در میان حضار و اشتراک کنندگان به وجود آورد. آهنگ دوگانه ی اول این هفته توسط داود پژمان و آناهیتا الفت اجرا شد. آناهیتا این اجرای دوگانه امشبش را به عنوان یک چالش می بیند، چون این آهنگ او را مجبور می سازد تا سبک جدیدی را نسبت به آنچه که می خواند، بیاموزد. دو گانه ی دیگر این شب، حسام فرزان و سهراب ایلیار بر خلاف آهنگ های پاپ و مست هفته های گذشته، این بار آهنگ آرامی را اجرا می کنند. استاد شهلا با اجرای امشبشان، کاملاً تحت تأثیر قرار می گیرد.

 

نایب نایاب و ربیع الله بهزاد آهنگ پشتو به نام "تور استرگی خماری" را اجرا می کنند که داوران از این اجرایشان بسیار لذت می برند. آرش بارز، نذیر حیدری و هارون انوری اولین آهنگ سه گانه ی این جشنواره را با یکدیگر اجرا می کنند.

 

بلاخره زمان اعلام نتایج فرا رسیده است و هارون انوری کسی می باشد که باید با برنامه خداحافظی کند. او آخرین آهنگ خود را برای ما اجرا می کند و حالا زمان خداحافظی فرا رسیده است. تا برنامه بعد که با ۸ بهترین اشتراک کننده ستاره افغان در خدمت شما قرار خواهیم گرفت، با ما باشید.