در این هفته ۱۶۰ بهترین از بین اشتراک کنندگان فصل نهم ستاره افغان برای دور بعدی ۲۴ بهترین با یک دیگربه رقابت پرداختند! در این مرحله هیچ چیز قابل پیش بینی نیست!

 

اولتر ازهمه جواد حسین از هرات آهنگ خود را اجرا کرد، دواران صدای وی را پسندیدند اما به نظر آنها او باید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. بعد از آن، آناهیتا تولفت از مزار شریف کسی که با دو اجرای خود وانتخاب آهنگش داوران را تحت تاثیر قرار داد آهنگ خود را اجرا کرد، و وی به همرای جاوید حسین توانستند به دور بعدی برنامه راه پیدا کنند.

 

در گروه دوم، دواران شاهد اجرای احمد قیس بودند، کسی که دو آهنگ نیز نوشته است که یکی  از آنها را به برنامه ستاره افغان پیشکش کرد! لیلا و خوش بو دو دوست و دو رقیب، که استاد شهلا از آنها خواست تا در مورد صدای یک دیگر قضاوت کنند. هم لیلا و هم خوشبو توانستند به مرحله ی بعدی راه پیدا کنند.

 

شاپرک، کسی که اسم واقعی خود را نجمه معرفی کرد، درحالی که چادری پوشیده بود و صورتش را از دوران و کمره مخفی نگه داشت آهنگ خود را اجرا کرد. عبدالله بارکزی، کسی که پاهای خود را از دست داده بود، یک آهنگ احساسی را اجرا کرد که درباره مشکلات میلیونها افغان بود طوریکه او با این اجرا اشک دوارن برنامه را نیز جاری کرد، اما  نتوانست به دور بعدی برنامه راه پیدا کند.

 

در پایان این قسمت، داوران یک تصمیم بسیار تعجب برانگیز گرفتند و اجازه دادند تا اشتراک کننده ۲۵ هم به دور بعدی راه پیدا کند، یک گیتاریست و خواننده که در مرحله ی اول بسیار مریض بود. داوران بسیار تحت تاثیر قرار گرفتند و برای او شانس بیشتری را در نظر گرفتند.

هفته ی آینده، رقابت بسیار جدی تر می شود، پس با ما باشید!