در برنامه چهار بهترین، مهمان ویژه ما صدیق شباب ازخارج دعوت گردیده بود. درین برنامه اشتراکنندگان هر یک دو آهنگ، "یکی به انتخاب داوران و یکی به انتخاب خود شان" اجرا نمودند. آرش بارز اشتراکننده نخست آهنگ "مرگ من" از احمد ظاهر بزرگ را اجرا نمود، و ۴۰ نمره را با نظریات مثبت دواران از آن خویش نمود. اشتراکننده دوم داود پژمان بود که آهنگ "بوی جوی مولیان" را سرود و ۳۹ نمره با دو نظریه مثبت ، دومنفی وهمچنان  نظریه مثبت صدیق شباب را از آن خود نمود. اشتراکننده سوم ربیع الله بهزاد بود و آهنگ "ای دل مرو" از استاد وحید قاسمی را آماده کرده بود.

 

 

او ۳۹ نمره بدست آورد و داوران و مهمان ویژه برنامه نیز نظریات مثبت برای او داشتند. نایب نایاب، اشتراکننده چهارم آهنگ "گل سوری" از فرهاد دریا را سرود و ۳۹ نمره جمع نظریات مثبت داوران را کمایی نمود. در قسمت دوم اجرا ها در این شب، نایب نایاب آهنگ "وقتی که رفتم" از نصرت پارسا را سرود و نظریات خوب قاسم رامشگر را از آن خود نمود. ربیع الله بهزاد آهنگ "گردش چشم سیاه" از فرهاد دریا را اجرا نمود اما طاهر شباب از اجرا او خیلی ها هم راضی نبود.  اجرا دوم داود پژمان آهنگ "بشنو از نی" از وحید قاسمی بود که ولی فتح علی خان درمورد اجرایش نظریات منفی داشت.

 

 

آرش بارز آهنگ "عشق آتشین" از جلیل زلاند را سرود و نظریات خوب داوران را کسب نمود. در آخرین اجرا رقابتی "نوع سرگم" ستاره ها همه تلاش نمودند تا نوت های موسیقی را بسرایند و ستاره طلایی را از آن خود کنند، اما در نتیجه تصمیم گرفته شد که ستاره طلایی هفته بعد اهدا شود چون بلاخره دو اشتراکننده نمرات مساوی داشتند.