مرحله خوش شانس امسال در غیاب یکی از اشتراک کننده های حذف شده به نام "خوشبو احمدی" ادامه پیدا کرد. خوشبو از اشتراک کردنش در برنامه معذرت خواسته بود.در برنامه امشب ستاره افغان، نخست داوران به بینندگان معرفی شدند و بعد از توضیح دادن در مورد شیوه های رأی دهی، مجری برنامه از تمام اشتراک کننده خواست تا آهنگ "سلسله موها" از نی نواز را اجرا کنند.

 

 

از آرش بارز به نمایندگی چهار اشتراک کننده برتر خواسته شد تا بگوید که چه کسی ممکن است با استفاده از مرحله خوش شانس دوباره به برنامه باز گردد و آنها بیشتر از چه کسی به عنوان رقیب شان می ترسند؟ او گفت اگر هارون انوری دوباره به برنامه باز گردد، ممکن است بتواند تا در برنامه پیش برود.
هر هفت اشتراک کننده های حذف شده، آهنگ های خود را بعد از آهنگ مهمان برنامه، جاوید شریف اجرا کردند و این بار حسام فرزان آهنگی از عبید جوینده به نام "عشق" را اجرا کرد و توانست تا ۴ ده و مجموعاً ۴۰ نمره ممکن را از سوی داوران ازان خود کند. 

 

 

اشتراک کننده ی دوم نذیر حیدری بود که آهنگ "مینه" از بهترین تصنیف کننده آهنگ های افغانی، استاد گل زمان را اجرا کرد و او دو ۸ و دو ۹ را از سوی داوران گرفت. سومین اجرا کننده سهراب ایلیار بود که آهنگ "انه" از خیر محمد چاویش را تمرین کرده بود و توانست که سه ۹ به اضافه یک ۸ و مجموعاً ۳۵ نمره را از سوی داوران به دست بیاورد. چهارمین ستاره هارون پوپلزی بود که آهنگ "ساقی" از جلیل زلاند را خواند و توانست که سه ۱۰، یک ۹ و مجموعاً ۳۹ نمره را از طرف داوران دریافت کند. پنجمین اشتراک کننده، آناهیتا الفت بود که آهنگ "لحظه ها" از داوود سرخوش را اجرا کرد و دو ۱۰، یک ۷، یک ۹ و مجموعاً ۳۶ نمره را به دست آورد.

 

 

ششمین اشتراک کننده هارون انوری بود که آهنگ "نازنین" از نصرت پارسا را اجرا کرد و توانست که سه ۹، یک ۱۰ و مجموعاً ۳۷ نمره را دریافت کند. آخرین اشتراک کننده جواد حسین زاده بود که آهنگی از حفیظ الله خیال به نام "از غمت ای نازنین" را اجرا کرد و او هم توانست تا سه ۹، یک ۱۰ و مجموعاً ۳۷ نمره از به دست بیاورد.
مجری برنامه را به پایان رساند و از مردم خواست تا از این فرصت استفاده کرده و به اشتراک کننده مورد علاقه ی شان به خاطر پیوستن دوباره او به برنامه رأی بدهند.